söndag 21 februari 2010

Vinter, vinter, vinter.....

Vi kom hem från en härlig skidsemester i Stöten för några dagar sedan.
Fint väder och fina backar.
Skidsemester är verkligen guld värt när det är härliga soliga dagar.
Denna bilden knäppte jag tyvärr inte själv. lånad från Allposters.

Men här har vi fin utsikt från toppen.
Tyckte Stöten var kanon.
De längsta backarna i Sälen.
Bra för både nybörjare och såna som vill ha riktigt branta backar.

Men när man väl kommit hem igen efter en sån där "riktig" vintervecka,
så känner man verkligen att nu är man färdig med vintern!

Nu får det bli vår!

Jo jo, önska kan man ju alltid.......eller hur.

Undrar om all denna snön har smält till midsommar alltså?
Denna helgen har jag skottat snö, skottat snö och skottat lite mera snö.
Sen har jag satt mig med en kopp kaffe i soffan och
drömt mig bort i gamla sommarnummer av Lantliv!

Håll ut säger jag bara!
Ha en härlig vintrig vecka!
Kram
Kicki




3 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

hejhej, låter som härliga dar på skidor!men visst känns det som det är klart nu liksom...varmkram till dig//lotten

Huset vid ån sa...

Hej Kicki! Där förstår jag att ni trivdes bra, det ser jättefint o härligt ut! Men visst börjar man bli lite mättad av all snö nu. Nu får det gärna räcka för min del! Visst vill vi ha vår istället! Ha en bra dag! Kram Therese

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig en skööön lördag! Kram Therese